اخبار و مطالب جذاب اخبار و مطالب جذاب .

اخبار و مطالب جذاب

نقد و بررسی هندزفری کلومن KE-001

هندزفری ها یکی از پرکابرد ترین محصولات امروزه برای مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی و آهنگ می باشند که در انواع و برندهای مختلف می توانید آن ها را در بازار مشاهده کنید.
خیلی از ما ها علاوه بر کیفیت به دنبال یک قیمت مناسب برای هندزفری می باشیم و نمی خواهیم هزینه زیادی را برای خرید آن داشته باشیم و به دنبال یک محصول مناسب با قیمت مناسب می گردیم.

کلومن یکی از برندهای چینی با کیفیت در زمینه تولید لوازم جانبی می باشد که این روزها توانسته جایگاه مناسبی را در بازار کشورمان بدست آورد. هندزفری کلومن هم یکی از تولیدات با کیفیت و محبوب از این سازنده میباشد.
مدل k-001 یکی از مدل های سیمی از این برند است که برای استفاده های عمومی و متداول بسیار عالی و مناسب میباشد.

هندزفری Koluman KE-001

هندزفری مدل کلومن KE-001 که در این پست به شما معرفی می کنیم یکی از مدل های سیمی از ساخته شرکت کلومن است که دارای کیفیت صدای مناسب که نسبت به قیمت آن بسیار بالاتر از حد انتظار می باشد و دارای امپدانس ۳۲ اهم که بالاترین حد ممکن استفاده از اسپیکر های مورد استفاده در این نوع از هندزفری ها می باشد، زیرا در صورت بالاتر بودن امکان آسیب رساندن به گوش ها نیز وجود دارد و همچنین دارای حساسیت خروجی ۹۵ دسیبل می باشد.

درایور های این هندفری ۱۰ میلی متری است و بسیار با کیفیت و ظریف طراحی شده است و صدای واضح و بدون نویزی را به گوش شما می رساند.

طول سیم این هندز فری ۱۲۰ سانتی متر است که یک متراژ مناسب و استاندارد در طراحی هندزفری ها می باشد که باعث میشود مشکلی در استفاده از این هندزفری نداشته باشید.

به دلیل وجود یک میکروفون قوی بر روی سیم، امکان پاسخ گویی به مکالمات را به صورت هندزفری به شما می دهد تا به راحتی بتوانید به مکالمات خود بپردازید.

صدای بدون نویز، دکمه مخصوص قطع و وصل، رنگ سفید و مشکی و وجود دوجفت بالشتک کوچک و بزرگ در داخل بسته بندی از دیگر مشخصات هندفری کلومن مدل ke001 می باشد.

برای اتصال از درگاه ۳.۵ میلیمتری نیز پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد از آن بر روی انواع محصولات که از این درگاه استاندارد پشتیبانی می کنند استفاده کنید. این درگاه در اکثر دستگاه های صوتی مانند انواع موبایل و یا تبلت ها و یا MP3 Player و … مرسوم میباشد.

منبع: بامیکسو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۲۷ توسط:Reza موضوع: نظرات (0)